ImpaktAgenție imobiliară

FRANCIZE


O franciză de Impakt

Afacerea testată care te ajută să economisești timp, bani și energie

Majoritatea firmelor care nu au o structură clară eșuează mai devreme sau mai târziu!

Nouă ne-au trebuit 7 ani să construim, să testăm și să perfecționăm acest model de business, care funcționează pe baza unei structuri bine definite și adaptabile în fața situațiilor neprevăzute.

Azi îți oferim cu drag o scurtătură foarte profitabilă, care te va scuti de ani de stres, confuzie, muncă și bani RISIPIȚI.

Ți-am pregătit o franciză care îndeplinește nevoia ESENȚIALĂ de la baza piramidei lui Maslow: nevoia de adăpost.

Cu toții avem această nevoie iar ea va exista MEREU, indiferent că e pandemie, recesiune sau că apar alte schimbări care afectează economia pentru majoritatea domeniilor.

Orice om are nevoie de o locuință și orice companie, chiar dacă e mică, medie sau mare, are nevoie de un spațiu în care să-și desfășoare activitatea.

Îți oferim o afacere de succes care funcționează după o structură clară, legală din toate punctele de vedere și optimizată pe profitabilitate, economie și eficiență.

Te învățăm să faci business CORECT din prima, sub umbrela unei afaceri cu AUTORITATE în piață și de încredere atât pentru clienți, cât și pentru angajați și furnizori.

În plus, această franciză e gândită s-o poți face să funcționeze FĂRĂ TINE, transformând-o într-o SURSĂ CONSTANTĂ de venit care necesită un MINIM de implicare din partea ta.

Prioritatea noastră este să sprijinim oamenii să facă achiziții ASUMATE și să decidă să cumpere sau să închirieze DOAR după ce au văzut și înțeles plusurile și minusurile pe care le are o proprietate.

De asemenea, îi ajutăm să conștientizeze diferența dintre DORINȚE REALISTE și NEVOI la care nu e indicat să renunțe.

Noi NU vindem și NU convingem oamenii să cumpere, ci îi informăm CORECT, deoarece știm că, dacă au informațiile greșite sau prea puține informații, s-ar putea să ia decizii care să le producă SUFERINȚĂ și PIERDERI financiare mari.

În timp, întreaga economie va avea de câștigat, dacă oamenii vor face achiziții asumate, deoarece vor fi mai puține proprietăți executate, iar fluctuațiile de prețuri vor fi mai mici și mai rare.

Această franciză e avantajoasă pentru că e gândită să aducă în viața clienților, PE TERMEN LUNG, un MAXIM de valoare și să contribuie, vânzare cu vânzare, închiriere cu închiriere, la o piață imobiliară mai stabilă.

Experiența ne-a arătat că, atunci când oferim valoare, ea se reflectă și asupra noastră, iar dovada sunt sutele de recomandări pe care le-am primit fără ca noi să le cerem.

Notorietatea companiei noastre e tot mai mare pe zi ce trece și te invităm, cu respect, să ții cont de acest aspect, important pentru noi, pe măsură ce citești rândurile de mai jos.

Poate ești MANAGER într-o agenție imobiliară sau un broker de succes și simți că nu mai vrei să fii constrâns de limitările pe care le ai ca angajat!

Poate tu și un prieten vreți să investiți ÎMPREUNĂ într-o afacere, dar, până acum, n-ați făcut asta pentru că nu știați în ce e mai înțelept să investiți și v-ați săturat să vedeți cum oportunitățile trec pe lângă voi FĂRĂ să acționați.

Poate ți-au ajuns STRESUL și PRESIUNEA pe care le presupun trecerea prin fiecare etapă a unui business! De ce să treci prin astfel de frustrări, mai ales când știi că există agenții stabile, ca noi, de impact, care te pot ajuta să arzi etape fără efort și să progresezi, fără să te chinui să avansezi?

Poate vrei SĂ INVESTEȘTI într-o nouă afacere, dar ai multe opțiuni și încă nu ai găsit o firmă organizată, cu notorietate mare și al cărei model de business să fie testat cu succes, chiar și în pandemie;

Poate ai câțiva bani puși deoparte și vrei să-i investești într-un business care să te ajute să-ți recuperezi investiția repede și să faci profit constant;

Oricare ar fi situația ta, e important să-ți faci o imagine de ansamblu înainte de a lua o decizie! NU vrem să te lingușim sau să te convingem! Știm că e posibil ca franciza noastră să NU fie pentru tine, iar noi respectăm asta în totalitate!

Tot ce vom face este să te informăm corect, pentru a decide singur și în ritmul tău dacă această oportunitate ți se potrivește.

Mai jos, poți citi povestea noastră și cum am ajuns să construim o structură de business stabilă, economică și profitabilă.

În plus, vei afla în ce constă această franciză, oferindu-ți detaliile necesare care să te ajute să știi dacă această afacere e pentru tine sau nu.

Îți vom spune și ce facem concret, ce bonusuri primești dacă achiziționezi franciza și ce pierzi sau riști dacă nu o faci.

Povestea noastră: cum am ajuns să creăm Impakt

Totul a început în 2014. Fondatorii, Cornelia și Ovidiu Ștețco, aveau atunci o experiență însumată de 10 ani în imobiliare.

Pentru că își iubeau meseria și simțeau că pot avea un IMPACT mai mare ca antreprenori, au pus bazele unei companii în care agenții imobiliari sunt determinați să-și sprijine clienții să facă investiții benefice PE TERMEN LUNG.

Au vrut, încă de la început, ca toate părțile implicate într-o tranzacție să câștige și nu să fie vorba doar despre încă un comision în plus.

Au vrut să fie despre încă un ZÂMBET în plus, venit de la clienții mulțumiți care au știut cu certitudine că echipa Impakt i-a ajutat să decidă corect.

S-a creat dorința de a sprijini oamenii singuri, dar și cupluri și familii să găsească LOCUINȚA DE VIS, care să se muleze pe nevoile lor pe termen lung.

Din aceste ambiții integre și pline de compasiune s-a născut sloganul de impact: Credem în aceleași valori!

Împlinirea, mulțumirea și fericirea clienților noștri ne dau putere și ne fac să evoluăm tot mai mult zi de zi, să muncim cu drag și să întâmpinăm provocările cu devotament, optimism, încredere și curiozitate.

Sigla agenției noastre sumarizează vizual valorile după care ne ghidăm viața și cu ajutorul cărora ne ajutăm clienții, colaboratorii și colegii: integritate, respect, seriozitate, transparență, dedicare și profesionalism.

Culorile care ne reprezintă în totalitate sunt turcoaz și gri deoarece rezonăm cu dictonul înțeleptului filosof persan Al Qazwini: “Mâna care poartă turcoaz nu va cădea niciodată în sărăcie.”

Pentru noi, culoarea turcoaz înseamnă originalitate, adaptabilitate și mândria că putem să spunem ceea ce simțim. Griul, nuanță reprezentativă pentru mediul de afaceri, simbolizează claritatea, detașarea, neutralitatea, stăpânirea de sine și eleganța.

Cele mai mari provocări pe care le-am întâmpinat au fost alegerea colaboratorilor și colegilor potriviți, dar și crearea unei structuri eficiente cu ajutorul căreia să selectăm și să formăm profesional brokerii.

Am înțeles că e important să știm foarte clar ce fel de oameni recrutăm, altfel riscăm să pierdem MULȚI BANI și TIMP.

Valorile menționate mai sus ne-au ajutat să depășim cu succes aceste încercări și să le folosim ca pe niște izvoare de înțelepciune. Din ele am extras lucruri aplicabile, pe care le-am folosit să creăm o afacere economică și flexibilă.

Am investit timp pentru a construi o structură educațională bună, care să pregătească brokerii din toate punctele de vedere și într-un timp rezonabil.

Folosind tehnici învățate de la Jim Bagnola (trainer la NASA și pentru Serviciul Secret al Statelor Unite) și alți experți am reușit să depășim cu succes aceste provocări.

Din fericire, TU nu mai trebuie să întâmpini aceste situații neplăcute, pentru că NOI îți punem la dispoziție o franciză funcțională din toate punctele de vedere, care e suma tuturor lecțiilor pe care le-am învățat în cei 7 ani.

VREAU FRANCIZĂ DE IMPAKT

Ce îți oferim concret

  • O bază de date cu proprietăți, clienți, statistici și analize de piață, care te va ajuta să vinzi mult mai ușor și mai repede și să iei decizii antreprenoriale profitabile, care pot duce la o expansiune mai rapidă a companiei!

  • Acces la reputația noastră, pe care am clădit-o în 7 ani. Reputația te va ajuta să inspiri încredere clienților, să ai parte de discounturi considerabile de la furnizori și dacă e cazul să iei împrumuturi pe care în mod normal NU le-ai putea lua;

  • Furnizori testați de noi: profesioniști, de încredere și cu aceleași valori care știm că produc rezultate de calitate;

  • Un CRM (Customer Relationship Management) performant care e foarte greu de construit și care centralizează toate informațiile legate de foștii, actualii și potențialii clienți.

  • CRM-ul îi ajută pe brokeri să economisească mult timp, iar ție ca proprietar de franciză îți dă oportunitatea să monitorizezi din doar câteva click-uri activitatea angajaților și astfel să vezi în ce mod avansează compania;

  • Te învățăm cum să împarți finanțele firmei eficient, pentru ca afacerea să fie profitabilă și în siguranță din punct de vedere financiar, în cazul urgențelor;

  • Îți spunem și de câți angajați ai nevoie și ce calificări să aibă aceștia, pentru ca afacerea să crească de la o lună la alta;

  • Te învățăm să recrutezi oameni pregătiți, cu un caracter de calitate. Știm ce e nevoie să faci pentru a atrage colegi serioși, pasionați, proactivi și integri, dornici să ducă viziunea firmei mai departe;

  • Un manual de know-how COMPLET, care îți arată pas cu pas TOATE acțiunile pe care e nevoie să le faci pentru a deschide franciza și ordinea în care e important să realizezi aceste acțiuni pentru a putea să scoți profit într-un timp foarte scurt;

  • Ai acces la TOATE procedurile noastre, testate cu succes: de recrutare, de discuție cu clienții, de urmărire a indicilor de performanță (KPI), de marketing, de introducere a clienților noi, de vanzare ș.a.

  • Acestea te ajută să știi foarte bine ce e de făcut, cum și în ce ordine și îți arată ce sarcini e indicat să realizezi tu, ce e important să delegi și cui e indicat să delegi;

  • Consultanță care te va ajuta să deschizi agenția și să o faci să funcționeze din toate punctele de vedere. Dacă ne urmezi instrucțiunile poți începe să produci bani cu ajutorul francizei chiar din săptămâna în care ai deschis-o;

  • Vei afla care sunt actele și documentele necesare pentru ca firma să fie funcțională și legală din toate punctele de vedere:

  • - Primești convenții, contracte pentru serviciile imobiliare, contracte de colaborare, contracte pentru agenții imobiliari, acte adiționale, documente pentru protecția muncii, pentru forțele de muncă și GDPR.

    - Ai parte și de registre, regulament de ordine interioară, documente administrative, iar, dacă e cazul, poți primi consiliere juridică de la specialiști în care avem încredere.

  • Traininguri de specialitate de vânzări, inițiere, perfecționare și specializare în domeniul imobiliar, leadership, inteligență emoțională, management al relației cu clienții, managementul timpului, improvizație, dicție + evaluarea imobilelor.

  • Te învățăm și cum să faci networking eficient, care te poate ajuta să-ți mărești numărul de clienți și să creezi relații de afaceri durabile și bazate pe încredere. Poți participa la training-urile noastre atât online, cât și în format fizic.

    Ai acces la team building-ul nostru anual și la întâlnirile pe care le organizăm la nivel local, în Cluj-Napoca. De asemenea, pregătim GRATUIT primii tăi 5 agenți imobiliari.

  • Vă învățăm, pe tine și colegii tăi, tot ce e nevoie să știți pentru a fi foarte bine informați, deoarece o agenție imobiliară vinde INFORMAȚII care au un impact mare.

  • Atunci când vinzi informații ai nevoie de negociere, psihologie, cunoștințe juridice corecte, cunoștințe contabile și abilități financiar bancare.

    Informațiile potrivite îi ajută pe clienții tăi să facă economie de bani, timp și stres, în timp ce își reduc sau minimizează riscurile.

  • Te educăm cu privire la toate aspectele ce țin de URBANISM, deoarece acesta e un domeniu de care e important să ții cont atunci când vinzi sau închiriezi un imobil.

  • Astfel, le poți oferi clienților locuințe rentabile din punct de vedere economic, și sigure din punct de vedere tehnic și legal;

  • Primești un sistem de automatizare al francizei, cu ajutorul căreia poți face ca afacerea să funcționeze fără tine.

  • Vei primi de la noi un sistem de mentorare pentru agenți și îți arătăm care sunt rolurile CHEIE necesare a fi ocupate, pentru ca franciza să funcționeze, chiar și atunci când tu nu ești disponibil;

  • O structură de business care conține un plan de carieră pentru fiecare angajat, un plan al afacerii, un plan de comisionare, un plan de marketing integrat, un plan de marketing pentru social media și o strategie de PR (Public Relations) integrată.

  • Toate aceste elemente sunt ESENȚIALE și bine-venite, deoarece vor ajuta angajații să evolueze constant, să se promoveze eficient și să comunice corect cu oamenii care interacționează cu agenția.

    Pe tine, în calitate de proprietar de franciză, această structură te va sprijini să iei cele mai profitabile decizii și să-ți faci afacerea mai vizibilă, atât în mediul online, cât și în offline.

  • Siglă cu marcă înregistrată + acces la întreaga noastră structură de branding, prezență pe site-ul nostru, precum și grafice + statistici imobiliare;

  • Structuri de urmărire KPI (Key Performance Indicators), structuri pentru audit imobiliar, audit pentru agenți și audit pentru agenție;

  • Publicitate cu ajutorul conturilor de promovare ale agenției și pe site-ului agenției;

  • Îți recomandăm un furnizor care îți va crea o structură IT funcțională. Aceasta se va asigura că internetul și toate conexiunile funcționează optim.

  • Aici poate fi vorba de conexiunile dintre laptop-uri, imprimantă, video proiectoare și altă aparatură de care ai nevoie pentru a-ți desfășura activitatea.

    TOATE rețelele vor fi SECURIZATE împotriva virușilor și ai hackerilor;

  • Mentenanța site-ului, a CRM-ului și a tuturor conturilor de promovare;

  • Îți spunem unde e cel mai profitabil, benefic și înțelept să fie localizată franciza ta;

  • Îți spunem cu exactitate ce suprafață minimă să aibă spațiul de lucru, câte încăperi și ce rol să aibă acestea;

  • Vei afla de la noi chiar și ce culori să folosești pentru a zugrăvi incinta francizei și de câte birouri, scaune și mese ai nevoie.

  • Mai mult, vei afla care sunt TOATE lucrurile necesare pentru utilarea unei locații funcționale, de la afișe și autocolante, până la laptopuri și sistemul de alarmă;

  • Îți spunem care sunt costurile estimative pentru amenajare și costurile lunare totale de întreținere a locației în care va activa franciza;

  • Îți punem la dispoziție și planuri de lucru, secrete profesionale, tehnici, specificații, planșe, schițe, diagrame, machete, scheme logice, documente de licitație, planuri strategice și planuri de acoperire teritorială.

  • Aceste lucruri îți vor oferi un AVANTAJ competitiv uriaș și te vor ajuta să faci un profit tot mai mare și să-ți mărești franciza ACCELERAT.

Dacă ar fi să creezi tu singur o agenție de imobiliare care să conțină beneficiile de mai sus, ar fi nevoie să investești aproximativ 30.000 de euro și mult timp valoros, stres și energie, FĂRĂ a lua în calcul costurile de amenajare și utilare a sediului!

Din fericire, nu e nevoie să faci asta! Noi avem totul pregătit, iar costul e de 3 ori mai mic decât dacă ai face totul de la zero.

Prețul francizei: 10.000 euro

O mașină bună costă mai mult de atât, iar aceasta e o cheltuială din momentul în care ai cumpărat-o, în timp ce afacerea e o investiție profitabilă, chiar din prima lună.

De obicei, o franciză costă aproape dublu sau DUBLU! Deci, ECONOMIA ta e și mai MARE.

În plus, dacă vezi suma de mai sus ca pe o investiție strategică de 12 luni, te costă doar 833 euro / lună, iar din 2-5 comisioane îți scoți TOATĂ investiția.

Accesul la contul de CRM este 100 euro/agent, dacă ai mai puțin de 20 agenți, 75 euro/agent dacă ai între 20 și 30 agenți și 50 euro/agent dacă ai mai mult de 30 de agenți.

Suma aceasta e foarte mică, dacă ținem cont că le oferă angajaților tăi acces la peste 1.500 de proprietăți din toată țara, gata să fie vândute.

VREAU FRANCIZĂ DE IMPAKT

Cu ce ne ocupăm

Suntem OAMENI înainte să fim brokeri și știm că imobiliarele se fac de către oameni, pentru oameni!

Cel mai mult ne dorim să avem un impact pozitiv în viețile altora, deoarece știm că să închiriezi sau să achiziționezi o locuință e o decizie IMPORTANTĂ.

Îndrumăm clienții să facă cele mai bune alegeri pe termen lung atunci când închiriază sau investesc într-o locuință, într-un spațiu sau într-un teren.

Ne pricepem foarte bine să identificăm nevoile reale ale persoanelor, în urma unei consilieri atente și rapide. În plus, știm să pregătim agenții foarte bine, iar asta nu o spunem doar noi, ci și persoanele care au cumpărat de la noi.

Clienții noștri sunt oameni de succes care înțeleg faptul că o persoană nu poate fi specialist în toate domeniile, iar solicitarea serviciilor și urmarea sfaturilor unui expert pot conduce la un profit mai mare și la siguranță pe termen lung.

Ajutăm afacerile să-și minimizeze costurile pentru relocare, să facă economii și ne mulăm pe orice tip de client, fie că e vorba de un student care caută o chirie sau o corporație care caută un teren de 1.500 mp.

Viziunea noastră este aceea de a fi recunoscuți de către clienți și de către experții din domeniu ca fiind un ETALON pe piața imobiliară și totodată de a ridica standardele acestei profesii, promovând valori precum integritatea, respectul și profesionalismul.

VREAU FRANCIZĂ DE IMPAKT

Bonusuri pe care ți le oferim cu drag

  • Toate actele necesare pentru deschiderea francizei le vei primi completate cu datele firmei tale, iar astfel vei economisi mult efort și timp;

  • Toate contractele de închiriere le vei primi traduse în franceză și engleză, iar asta te va ajuta să vinzi mai multor oameni;

  • Dacă există bizz.club în orașul tău vei primi cadou o subscripție la acest club pentru 1 an.

  • Vei beneficia de întâlniri săptămânale cu oameni de afaceri din mai multe domenii, având oportunitatea să înveți cum să-ți crești mai repede afacerea și să construiești relații de business durabile;

  • Primii 5 brokeri pe care îi angajezi vor fi pregătiți de noi, GRATUIT, iar asta te va ajuta să faci o economie mai mare și să te relaxezi știind că personalul tău va fi educat de către oameni care au produs rezultate notabile în ultimii 7 ani;

  • Persoana responsabilă cu administrarea francizei va fi pregătită tot de noi. Astfel, vei avea o echipă capabilă să facă tot ce are de făcut, fără ca tu să fie nevoie să faci micromanagement sau să te stresezi explicându-le cum să lucreze;

  • Te vom anunța GRATUIT dacă apar noutăți juridice, de GDPR sau în alte arii ale afacerii, iar asta te va ajuta să fii mereu la curent cu lucrurile IMPORTANTE care apar, chiar dacă nu ai mereu timp să faci research de unul singur;

  • Vei avea parte de discounturi + alte tipuri de beneficii care vor veni din parteneriatele încheiate cu și prin Impakt Imobiliare, iar astfel vei face economie de bani, având posibilitatea să investești sumele economisite în expansiunea firmei;

  • Franciza ta va avea parte de expunere la nivel național, european și internațional. Ai așadar șansa să-ți faci afacerea vizibilă în ochii multor antreprenori foarte influenți și cu potențial de cumpărare foarte mare.

  • NU mai e nevoie să-ți construiești de la 0 credibilitatea în piață, deoarece ea EXISTĂ deja de 7 ani și îți devine accesibilă din momentul în care cumperi franciza Impakt;

  • Vei avea acces la programe online de mentoring și training, altele față de cele menționate deja mai sus.

  • Asta te va ajuta să-ți crești afacerea mai repede și să-ți construiești o cultură organizațională puternică și, din proprie inițiativă, dornică să ducă mai departe misiunea firmei.

Ce spun clienții despre noi

În 7 ani de activitate am avut mii de clienți foarte mulțumiți, ale căror vieți au fost schimbate în bine după ce au cumpărat sau închiriat de la noi. O parte din ei au decis să ne spună de ce le-au plăcut serviciile noastre.

Tamara Macea:

Bogdan Ogrean și cu mine o recomandăm pe Andrea Lia Mihăilă.

Când căutam de zor am colaborat cu mulți agenți imobiliari (de la alte agenții) și puțini ne-au plăcut. Amândoi am fost foarte mulțumiți de ajutorul Andreei. Explic de ce.

1. Ne-a ascultat cu atenție. N-a încercat să ne convingă de nimic, ci a încercat să ne înțeleagă nevoile și dorințele. Și piticii.

2. A avut răbdare cu noi (și cu piticii). A căutat foarte mult să găsească variante cât mai apropiate de ceea ce ne doream noi. Și a găsit!

3. Și-a făcut foarte bine treaba. Când spun că a căutat, nu glumesc, chiar a căutat foarte mult! Muncește mult, eficient și cu pasiune.

4. Are un set de principii morale pe care nu le dă uitării la job, dimpotrivă. Nu prea întâlnești așa ceva printre agenții imobiliari.

Situația în care Andreea a ales corectitudinea: chiar când am ieșit de la o negociere, am observat niște posibile urme de infiltrații și mi-am exprimat serios îngrijorarea și că vreau să aflu exact ce e cu ele. Andrea a vorbit cu proprietarii, care nu au fost dispuși să facă nimic în acest sens. Așa că a fost nevoie ca Andrea să dea o grămadă de telefoane vecinului respectiv, să stabilească întâlniri, să încerce să îl convingă să rezolve problema etc. Până la urmă, datorită ei am reușit să găsim și sursa infiltrațiilor... era ceva sinistru...

Pe tot parcursul colaborării cu ea, ne-am simțit ascultați, înțeleși, și în siguranță (nu încearca să ne convingă să cumpărăm ceva doar să își scoată ea comision).

A fost foarte plăcut să lucrăm împreună.

Daniela Leuca:

Agentul cu care am colaborat este Rotariu Mihai care m-a ajutat foarte mult în procesul de achiziționare a unui apartament, inclusiv cu procedurile notariale și bancare, apartamentul fiind achiziționat cu credit.

Este atent la nevoile clientului, încearcă să găsească cele mai bune opțiuni, respectând cerințele clientului, foarte implicat, responsabil și atent la fiecare detaliu.

Recomand cu toată încrederea!

Marius:

Profesionalism! M-am ferit de agenții toată viața, cutuma moștenită „din părinți”.

Dacă vrei sa ai parte de timp pierdut, stres, nervi, telefoane de genul „îl vindeți cu -25%?” sau „schimbați cu garsonieră plus...”, de vizitatori prea fițoși, strâmbături din nas, lipsă de informație, dosar incomplet la bancă sau notar, atunci NU apela la Impakt.

În schimb, dacă vrei să îți vezi de treabă, să îți folosești timpul pentru tine, să triezi clientela, să fii consiliat la bancă și la notar, adică să externalizezi toate aceste servicii, atunci merită din plin.

Nu am știut ce înseamnă „servicii integrate” în imobiliare până acum. Sunt la a treia tranzacție cu Impakt. Recomand, 100% profesionalism!

L-am ajutat și pe Mircea Bravo să își găsească o nouă locuință

COMPANII PE CARE AM AVUT ONOAREA SĂ LE SPRIJINIM

Iată ce pierzi sau riști dacă nu ai o franciză structurată

Fără sprijin, claritate și organizare eșecul e doar o chestiune de timp

Să fii antreprenor NU e o joacă, iar succesul NU e garantat. NICIODATĂ! Șansele să reușești sunt mai mari dacă ai o structură de business clară!

Deseori oamenii de afaceri nu reușesc deoarece fac aceleași greșeli ani la rând, până când renunță învinși, spunând că „Afacerile în România nu merg.”

Ajung să fie epuizați, frustrați și nervoși, iar visul de a fi un antreprenor de succes rămâne o iluzie care în timp se transformă în REGRET.

Am cunoscut astfel de oameni și nu e deloc plăcut să vezi speranțe și idealuri sfâșiate de strategii ineficiente + greșeli care puteau fi evitate rapid și cu ușurință, dacă urmau strategiile celor care au reușit.

Vrei să construiești o agenție imobiliară de la 0? Mai gândește-te!

  • Va trebui să creezi o firmă, sigla, site-ul, proceduri, contracte, planul de marketing și tot ce ține de partea administrativă. Dacă faci asta, atunci CINE mai produce bani și tu când mai evoluezi ca antreprenor?

  • Dacă nu ai relații profesionale stabile riști să lucrezi cu colaboratori neserioși care pot să pună în PERICOL finanțele firmei & stabilitatea acesteia relațiile cu angajații tăi și cu colaboratorii, care sunt ESENȚIALE!

  • Va trebui să muncești la afacere ani întregi, fără să știi dacă ceea ce faci e corect;

  • Greșelile NU te vor afecta doar pe tine. Vrei ca familia ta și oamenii apropiați ție să sufere din cauza faptului că nu ai făcut business ca la carte, urmând o structură de succes?

    Inevitabil, siguranța și stabilitatea lor fizică și emoțională vor avea de suferit, dacă eșuezi pe plan profesional;

  • Riști să angajezi oameni nepotriviți dacă nu ai proceduri corecte de selecție a angajaților. O cultură organizațională TOXICĂ îți va sabota CONSTANT chiar și cele mai bune strategii, îți va crea mult stres și te va face să pierzi bani și timp prețios;

  • Riști să ai probleme legale GRAVE dacă nu ți-ai întocmit corect toate documentele și ai făcut greșeli legislative sau fiscale;

  • Riști să fii refuzat de parteneri importanți care te-ar putea ajuta să progresezi accelerat, pentru că NU ai autoritate în piață. Nouă ne-a luat 7 ani să ne construim autoritatea pe care o avem azi;

  • Riști să ratezi reduceri importante, deoarece NU ai o reputație și rezultate care să inspire încredere băncilor sau furnizorilor;

  • Riști să investești bani, pasiune și sute sau mii de ore de muncă în experimente antreprenoriale SCUMPE, care pot avea consecințe grave pentru tine și oamenii pe care-i iubești.

    Dacă nu urmezi o structură testată, aproape tot ce faci e un experiment care speri să iasă și avansezi constant, pe ghicite.

    Strategia asta poate funcționa uneori, dar pe termen foarte scurt și, să fim realiști: cât va dura până când tu și firma ta veți avea de suferit?

  • Riști să gestionezi finanțele firmei greșit, fără o strategie financiară eficientă și din cauza asta să ai datorii și griji care îți vor distruge sănătatea și echilibrul pe toate ariile vieții tale;

  • Fără un sistem bine pus la punct, riști să iei decizii costisitoare des care îți vor SABOTA constant chiar și cele mai îndrăznețe planuri;

  • Riști să spui definitiv „ADIO” concediilor, pentru că avansezi în direcția greșită, ai intrat de mult în burnout (sau urmează să intri) și parcă singurul cuvânt pe care îl mai știi e „muncă”;

  • Vrei să aștepți încă 5-10 ani să iei franciza care te va elibera, când va fi, poate, (prea) târziu? Are rost să regreți că nu ai acționat când a fost cazul? Prețul acestei francize SIGUR se va mări, iar în viitor poate vei plăti dublu s-o ai!

  • Vrei să dai atât de ușor cu piciorul abilităților, informațiilor și strategiilor care te pot ajuta să câștigi mai mulți bani, mai repede și cu mai puțin efort, asigurându-ți o sursă constantă de venit?

  • În timpul în care te chinui din răsputeri să găsești structura potrivită de business de unul singur, viața trece pe lângă tine.

  • Adică NU petreci timp cu copiii tăi, NU îți mai vezi prietenii, părinții și pe cei dragi și NU mai mergi la evenimente importante pentru tine.

  • De regulă, doar când avem datorii, suntem în burnout de la prea multă muncă și simțim constant EPUIZARE, COPLEȘIRE și o TRISTEȚE PROFUNDĂ, ne întrebăm cu regret în inimă:

    „Ce nu fac bine? De ce nu am cerut ajutorul cuiva experimentat mai devreme? De ce nu am investit în acea franciză când încă puteam face asta?”

Din fericire, te putem ajuta să eviți aceste neplăceri. Noi știm cum e să alegi colaboratorii nepotriviți, să nu ai vacanțe, să pierzi bani și să faci greșeli care îți cauzează mult stres.

Provocările ne-au învățat multe lecții valoroase și ne-au ajutat să creăm o agenție profitabilă care produce tot mai mulți bani și creează un IMPACT tot mai mare.

Până când am ajuns să-ți putem oferi o afacere testată care îți economisește timp, bani și energie, a fost nevoie să investim multe resurse în noi înșine și în companie.

Doar Cornelia a investit în evoluția sa peste 30.000 de euro și a învățat secrete, scurtături și strategii eficiente de la experți de TOP din imobiliare, vânzări, comunicare, business, management, dicție, psihologie, domeniul juridic și inteligență emoțională.

Am învățat din greșelile dureroase și am aplicat constant cunoașterea primită de la cei mai buni.

Ne amintim cu nostalgie că primul client al agenției a venit DOAR după 3 LUNI de la deschiderea acesteia, iar clienții mari după 3-4 ani.

Cauzele au fost că NU aveam un brand care inspira încredere și a fost nevoie să construim acea încredere de la 0 ABSOLUT, telefon cu telefon, tranzacție cu tranzacție.

Aproape NIMENI nu vrea să fie clientul experiment, de aceea ne-a luat atât de mult să progresăm.

Tu NU mai trebuie să faci toate aceste erori și poți începe cu un mare AVANTAJ față de cei care nu vor să-și cumpere o franciză sau care vor să creeze o agenție imobiliară de la 0.

Poți avea o afacere de succes chiar acum, fără să investești 7 ani din viața ta pentru a construi TOTUL din temelie.

VREAU FRANCIZĂ DE IMPAKT

Să recapitulăm: ce primești dacă achiziționezi franciza și ce pierzi dacă nu o faci

  • Primești o afacere testată cu succes, chiar și în timpul pandemiei, care urmează o structură clară, menită să te ajute să economisești timp, bani și energie;

  • Primești un manual de know-how COMPLET, care îți arată pas cu pas TOATE acțiunile pe care e nevoie să le faci pentru a deschide franciza și ordinea în care e important să realizezi aceste acțiuni;

  • Primești sprijin COMPLET cu deschiderea francizei. Îți oferim consultanță, toate actele necesare, completate cu datele firmei tale, și sprijin administrativ, financiar și fiscal.Primești sprijin COMPLET cu deschiderea francizei. Îți oferim consultanță, toate actele necesare, completate cu datele firmei tale, și sprijin administrativ, financiar și fiscal.

  • Aceste lucruri te ajută să poți începe munca la aproximativ o săptămână din momentul în care tranzacția a fost confirmată;

  • Primești acces la un CRM (Customer Relationship Management) performant, care te ajută să economisești foarte mult timp, să știi constant dacă afacerea ta e pe plus sau nu și să vezi ce aspecte ale francizei pot fi îmbunătățite;

  • Te învățăm să-ți monitorizezi eficient angajații și afacerea, pentru a preveni greșeli care pot destabiliza firma sau cultura organizațională a acesteia din orice punct de vedere;

  • Primești traininguri de vânzări, inițiere, perfecționare și specializare în domeniul imobiliar, leadership, inteligență emoțională, management al relației cu clienții, managementul timpului, improvizație, dicție și evaluarea imobilelor.

  • Acestea vor fi disponibile atât online, cât și offline, în funcție de context;

  • Îți punem la dispoziție liste cu TOT CE E NEVOIE să cumperi pentru a deschide franciza, de la stickere pe care e necesar să le pui ca protecție (SSM), până la zugrăveală, laptop-uri și sistem de alarmă;

  • Toate contractele de închiriere le vei primi traduse în franceză și engleză, iar asta te va ajuta să vinzi mai multor oameni;

  • Dacă există bizz.club în orașul tău vei primi cadou o subscripție la acest club pentru 1 an;

  • Primii 5 brokeri pe care îi angajezi vor fi pregătiți de noi, GRATUIT, iar asta te va ajuta să faci o economie mai mare și să te relaxezi știind că personalul tău va învăța de la oameni care au produs rezultate notabile în ultimii 7 ani;

  • Persoana responsabilă cu administrarea francizei va fi pregătită tot de noi, iar astfel vei ști că o să ai o echipă capabilă să facă tot ce are de făcut, fără ca tu să fie nevoie să faci micromanagement sau să te stresezi explicându-le cum să-și facă treaba;

  • Vei avea parte de discounturi + alte tipuri de beneficii care vor veni din parteneriatele încheiate cu și prin Impakt Imobiliare, iar astfel vei face economie de bani, având posibilitatea să investești și mai mult în expansiunea firmei;

  • Dacă vrei să creezi de la 0 o agenție imobiliară fără a urma o structură clară, RIȘTI să faci burnout, să fii copleșit, să te îmbolnăvești și să-ți distrugi toate relațiile personale și profesionale.

  • În plus, pe lângă acest scenariu sumbru, RIȘTI să acumulezi datorii care să pună o presiune mare pe tine ani buni de acum înainte;

  • Poți cumpăra această franciză testată, care te va ajuta să economisești timp, bani și energie cu doar 10.000 de euro. Încă din prima lună, din 2-5 comisioane îți poți scoate toată investiția;