ImpaktAgenție imobiliară

BROKERI


DEVINO BROKER DE IMPAKT!

Obține independență financiară, progres și libertate în toate domeniile vieții tale

Ți-am pregătit un loc de muncă special care îți oferă o carieră stabilă și o siguranță financiară ce depind în totalitate de ABILITĂȚILE tale, de răbdarea și de perseverența pe care ești dispus să le investești în prezentul și viitorul tău.

Ai oportunitatea să lucrezi într-un mediu suportiv, format din oameni tineri și să te dezvolți constant pe toate ariile vieții tale.

Poate ești broker și vrei să faci o SCHIMBARE pentru că te simți limitat de mediul TOXIC în care lucrezi acum.

Știi în sinea ta că există medii cu oameni prietenoși, dornici să te ajute să progresezi constant și unde poți fi ACCEPTAT, ÎNCURAJAT și APRECIAT.

Poate ești om de vânzări în alt domeniu și ai o curiozitate mare legată de imobiliare. Te întrebi des, cu o dorință ascunsă: „Oare cum ar fi să-mi folosesc abilitățile în imobiliare?”

Poate ești genul de persoană responsabilă dornică de un program FLEXIBIL, care să-i permită să fie ALĂTURI de oamenii pe care-i iubește, fără să fie nevoie să aleagă mereu jobul în locul celor dragi!

Poate te-ai săturat să ai doar 21 de zile libere pe an, să SUPRAVIEȚUIEȘTI de la un salariu la altul, iar la final de lună să rămâi FĂRĂ BANI, chiar dacă ai muncit mult și ai făcut SACRIFICII MARI pentru locul de muncă.

Poate nu ai deloc experiență în imobiliare, însă ești conștient că siguranța REALĂ nu se află într-un job stabil, în care veniturile tale și libertatea ta stau în mâinile unui superior ale cărui acțiuni NU le poți controla.

ȘTII că siguranța AUTENTICĂ se află în abilitățile tale, pe care le poți dezvolta constant, cât de mult vrei, începând de ACUM!

Oricare ar fi situația ta, dacă ești răbdător, perseverent, proactiv, sociabil, dacă vezi în provocări o oportunitate de dezvoltare personală și îți place să-i sprijini pe oameni, atunci ești în locul POTRIVIT.

Cu ce ne ocupăm

Noi, echipa Impakt Imobiliare, suntem OAMENI înainte să fim brokeri și știm că imobiliarele se fac de către oameni, pentru oameni!

Cel mai mult ne dorim să avem un impact POZITIV asupra vieților altora, deoarece știm că închirierea sau achiziționarea unei locuințe ori a unui spațiu este o decizie IMPORTANTĂ.

Avem pregătirea și autoritatea de a identifica nevoile reale ale persoanelor, în urma unei consilieri atente și rapide. ÎNDRUMĂM clienții să facă cele mai bune alegeri pe termen lung atunci când închiriază sau cumpără o locuință, un spațiu sau un teren.

Au vrut să fie despre încă un ZÂMBET în plus, venit de la clienții mulțumiți care au știut cu certitudine că echipa Impakt i-a ajutat să decidă corect.

S-a creat dorința de a sprijini oamenii singuri, dar și cupluri și familii să găsească LOCUINȚA DE VIS, care să se muleze pe nevoile lor pe termen lung.

PRIORITATEA noastră este să sprijinim oamenii să facă achiziții ASUMATE și să decidă să cumpere sau să închirieze în cunoștință de cauză, DOAR după ce au văzut și înțeles plusurile și minusurile pe care le are o proprietate.

De asemenea, îi ajutăm să conștientizeze diferența dintre DORINȚE REALISTE și NEVOI la care nu e indicat să renunțe.

Noi NU vindem și NU convingem oamenii să cumpere, ci îi informăm CORECT, deoarece știm, din experiență, că, dacă au informații greșite sau prea puține, s-ar putea să ia decizii care să le producă SUFERINȚĂ și PIERDERI financiare MARI.

VIZIUNEA noastră este aceea de a fi recunoscuți de către clienți și de către experții din domeniu drept un ETALON pe piață imobiliară și, în egală măsură, de a ridica standardele acestei profesii, promovând valori precum integritatea, respectul și profesionalismul.

OAMENII DE SUCCES sunt aceia care înțeleg că o persoană NU poate fi specialist în toate domeniile, iar solicitarea serviciilor și urmarea sfaturilor unui expert au ca rezultat un PROFIT mai mare și SIGURANȚĂ pe termen lung. ACEȘTIA SUNT CLIENȚII NOȘTRI!

Ajutăm afacerile să-și minimizeze costurile pentru relocare, să facă economii și NE ADAPTĂM oricărui tip de client, fie că e vorba de un student care caută o chirie sau o corporație care caută un teren de 1.500 mp.

În rândurile care urmează îți vom dezvălui POVESTEA noastră, BENEFICIILE pe care le poți avea dacă ni te alături și o parte din ATMOSFERA echipei noastre.

Vei afla cum e în echipa Impakt Imobiliare, care vor fi responsabilitățile tale dacă devii broker de Impakt, ce riști să pierzi dacă nu ni te alături.

Aceste lucruri te vor ajuta să îți dai seama dacă jobul de broker la Impakt Imobiliare ți se potrivește și dacă ești gata de un interviu. :)

Povestea noastră: cum am ajuns să creăm Impakt

Totul a început în 2014. Fondatorii, Cornelia și Ovidiu Ștețco, aveau atunci o experiență însumată de 10 ani în imobiliare.

Pentru că își iubeau meseria și simțeau că pot avea un IMPACT mai mare ca antreprenori, au pus bazele unei companii în care agenții imobiliari sunt determinați să-și sprijine clienții să facă investiții benefice PE TERMEN LUNG.

Au vrut, încă de la început, ca toate părțile implicate într-o tranzacție să câștige și nu să fie vorba doar despre încă un comision în plus.

Au vrut să fie despre încă un ZÂMBET în plus, venit de la clienții mulțumiți care au știut cu certitudine că echipa Impakt i-a ajutat să decidă corect.

S-a creat dorința de a sprijini oamenii singuri, dar și cupluri și familii să găsească LOCUINȚA DE VIS, care să se muleze pe nevoile lor pe termen lung.

Din aceste ambiții integre și pline de compasiune s-a născut sloganul de impact: Credem în aceleași valori!

Împlinirea, mulțumirea și fericirea clienților noștri ne dau putere și ne fac să evoluăm tot mai mult zi de zi, să muncim cu drag și să întâmpinăm provocările cu devotament, optimism, încredere și curiozitate.

Sigla agenției noastre sumarizează vizual valorile după care ne ghidăm viața și cu ajutorul cărora ne ajutăm clienții, colaboratorii și colegii: integritate, respect, seriozitate, transparență, dedicare și profesionalism.

Culorile care ne reprezintă în totalitate sunt turcoaz și gri deoarece rezonăm cu dictonul înțeleptului filosof persan Al Qazwini: “Mâna care poartă turcoaz nu va cădea niciodată în sărăcie.”

Pentru noi, culoarea turcoaz înseamnă originalitate, adaptabilitate și mândria că putem să spunem ceea ce simțim. Griul, nuanță reprezentativă pentru mediul de afaceri, simbolizează claritatea, detașarea, neutralitatea, stăpânirea de sine și eleganța.

Valorile menționate mai sus ne-au ajutat să depășim cu succes încercările și să le folosim ca pe niște izvoare de înțelepciune. Din ele am extras lucruri aplicabile, pe care le-am folosit să creăm o structură de business economică și flexibilă.

Meseria de broker NU e pentru oricine! Ca să reușești e nevoie să fii informat, să perseverezi, să ai răbdare și să te adaptezi constant în funcție de situațiile și persoanele cu care ai de-a face.

ESTE FOARTE IMPORTANT să fii curios și să înveți cât mai multe lucruri, deoarece informațiile, mai devreme sau mai târziu, se transformă în bani și libertate.

Știm cum e să NU lucrezi în imobiliare și să fii LIMITAT de muncă, în loc ca aceasta să te elibereze! Știm cum e să NU ai independență financiară și veniturile tale să depindă de ALȚI oameni și nu de tine!

Și nouă, la început, ne-a fost GREU, fiindcă nu am văzut rezultate imediat, iar asta ne-a făcut să ne întrebăm dacă ceea ce facem e bine și dacă imobiliarele sunt pentru noi...

Nu aveam răbdare! Voiam totul ACUM sau, și mai bine, voiam IERI! Eram dezamăgiți! Asta și pentru că știm cum e să muncești mult, iar valoarea să NU-ți fie observată și apreciată.

Din fericire, acele momente au trecut, iar acum, în iunie 2021, avem peste 28.000 de proprietăți în baza noastră de date și mai bine de 5.000 clienți activi, la care poți avea și tu acces dacă vom colabora.

Chiar dacă au trecut deja 7 ani, povestea noastră abia a început, iar dacă vrei să faci și TU parte din ea, dacă-ți dorești o CARIERĂ STABILĂ în imobiliare, citește mai departe!

Ce beneficii primești dacă ni te alături

  • TRAININGURI de specialitate în vânzări, psihologie, inițiere, perfecționare și specializare în domeniul imobiliar, evaluare a imobilelor, comunicare, leadership și informații valoroase din domeniul juridic.

    Vei învăța TRUCURI din managementul relației cu clienții, managementul timpului, improvizație & dicție.

    Te învățăm și cum să faci networking EFICIENT, care te poate ajuta să-ți mărești numărul de clienți și să creezi relații de business durabile, bazate pe încredere.

    Cireașa de pe tort, care îi ajută pe cei mai buni agenți să vândă mult și repede într-un mod constant, e INTELIGENȚA EMOȚIONALĂ.

    Îți arătăm cum să dezactivezi obiecțiile clienților, ajungând la cauzele REALE ale comportamentelor și refuzurilor lor. Afli și cum poți vinde, comunica și negocia eficient și cum să NU iei personal momentele în care ești respins.

    Îți arătăm cum să discuți cu clienții, atât FAȚĂ ÎN FAȚĂ, cât și LA TELEFON, și vei învăța cum să-i evaluezi, cum să-i abordezi pentru a avea tranzacții reușite.

    Ți se vor dezvălui lunar SECRETE, SCURTĂTURI și STRATEGII eficiente de la experți de TOP.

    Multe companii nu pun atât de mare accent pe educație, dar noi facem asta pentru că ȘTIM că informațiile de calitate ne aduc cele mai bune rezultate!

    Sună tentant? Mai citește! Acesta e doar începutul.

  • Te educăm cu privire la toate aspectele ce țin de URBANISM, deoarece acesta e un domeniu de care e important să ții cont atunci când vinzi sau închiriezi un imobil.

    Astfel, le poți oferi clienților locuințe RENTABILE, din punct de vedere economic, și SIGURE, din punct de vedere tehnic și legal.

  • Vei participa la jocuri de rol care te vor PREGĂTI pentru diverse situații inedite, imprevizibile și provocatoare cu care te poți întâlni pe teren.

  • Vei face parte dintr-o ECHIPĂ de oameni serioși, pasionați, proactivi, integri și tineri (20 - 36 de ani), care TE VOR SUSȚINE atunci când ai nevoie de sprijin și se vor bucura împreună cu tine de reușitele pe care le ai.

  • Vei avea un MENTOR care te va sprijini pas cu pas, încă de la început. Astfel, vei putea avansa constant, chiar dacă întâmpini multe provocări, deoarece o să primești informații și soluții de la cineva care a trecut DEJA cu succes prin multe încercări.

  • În timp, poți deveni și tu mentor pentru brokerii începători, iar asta te va ajuta să îți fixezi și organizezi informațiile bine și să devii conștient de lucrurile pe care nu le înțelegi.

    În plus, dacă mentorezi brokeri, îți vei mări MULT încrederea de sine, notorietatea și vei putea să faci mai mulți bani!

  • Vei primi acces la un CRM (Customer Relationship Management) performant care centralizează toate informațiile legate de foștii, actualii și potențialii clienți.

    Acesta te va ajuta să ECONOMISEȘTI multă energie, având astfel resurse extra pe care le poți investi în evoluția și independența ta financiară.

  • Ai acces la procedurile noastre de succes, validate în timp, pentru: discuțiile cu clienții, urmărirea indicilor de performanță (KPI), de marketing, pentru domeniul juridic, introducerea noilor clienți, vânzare ș.a.

    Acestea te vor ajuta să știi foarte bine CE e de făcut, CUM și în CE ORDINE.

  • Notorietatea companiei noastre e tot mai mare pe zi ce trece, iar asta îți pune la dispoziție o reputație VALOROASĂ, deja creată.

    Agenția noastră îți oferă CREDIBILITATEA pe care, dacă ar fi să ți-o construiești singur, ți-ar lua ani de zile și mulți bani.

  • Încă de la început primești 30% din fiecare comision pe care îl obții, cu ZERO investiție inițială!

  • Primești consultanță FINANCIARĂ și JURIDICĂ în orice moment dificil în care ai nevoie de sprijin de la oameni calificați, foarte buni în ceea ce fac.

  • Îți punem la dispoziție TOATE contractele și actele necesare pentru a face o tranzacție legală și sigură.

  • Vei învăța constant lucruri noi și vei interacționa cu oameni din toate ariile sociale, devenind astfel un broker foarte informat (deci EFICIENT) și flexibil din punct de vedere social.

    Aceste lucruri te vor ajuta să ai rata de conversie tot mai mare și, astfel, să faci mai mulți bani investind același sau chiar MAI PUȚIN efort în munca ta!

  • Vei învăța cum poți promova foarte eficient proprietățile din portofoliul tău, pentru a avea un FLUX CONTINUU de clienți care SE VA MĂRI de la o lună la alta și de la un an la altul!

  • Cu ajutorul meseriei tale, vei aduce constat oamenilor plus-valoare care le va influența în bine existența mulți ani de acum înainte sau chiar TOATĂ viața!

  • Vei evolua pe toate planurile vieții tale, iar abilitățile și competențele pe care le dobândești la locul de muncă le vei putea folosi și pe plan personal, având astfel o viață mai bună și împlinită.

  • PE TOATĂ DURATA carierei în Impakt Imobiliare, ai acces la resursele noastre educaționale, la training-uri și la documentele de care ai nevoie, pentru a-ți desfășura activitatea.

  • Poți să-ți creezi TU programul în funcție de nevoile, urgențele și dorințele pe care le ai, atât timp cât îți respecți angajamentele luate față de echipă, de firmă și de clienți.

    ÎNȚELEGEM că, uneori, ai nevoie de câteva zile libere să te relaxezi sau ai urgențe medicale.

    Alteori pot apărea situații sau provocări neașteptate cărora e nevoie să le dedici atenția cât mai repede.

    În plus, ai LIBERTATEA de a merge la cursuri, workshop-uri sau training-uri extra, chiar dacă sunt în mijlocul săptămânii, la ore inaccesibile pentru majoritatea oamenilor care lucrează după un program fix.

  • Îți câștigi venitul în funcție de performanță, iar acesta NU are un plafon! În consecință, venitul tău poate crește ORICÂT, dacă muncești!

    Evoluția lui depinde de cât de mult timp și energie vrei să investești în ceea ce faci.

    Ca angajat ai un plafon la salariu, care crește foarte GREU, PUȚIN și ÎNCET, chiar dacă tu ești foarte bun în domeniul tău de activitate. Poate exista și presiunea de a face ore suplimentare, chiar dacă tu NU îți dorești asta mereu.

    În cadrul firmei noastre, ești liber să faci ore suplimentare, dacă asta îți dorești! Firma nu te obligă și nu pune presiune în această direcție.

    Dacă e dorința ta, vei fi mai RELAXAT și astfel vei avea ocazia să câștigi și mai mulți bani.

  • Vei avea PERMANENT AVANTAJUL de a fi la curent cu cele mai importante și de impact noutăți și tehnici, cu ajutorul cărora poți deveni un broker mai eficient, din toate punctele de vedere.

    ÎMBUNĂTĂȚIM și ADAPTĂM constant sistemul nostru de educație, pentru a fi mereu la curent cu nevoile pieței imobiliare din România.

  • Ai TOATE weekend-urile libere, dacă acest aspect e important pentru tine, și poți să-ți iei până la 6 concedii pe an, atunci când TU decizi să faci asta.

    Aproape nicăieri nu ai acest LUX! Noi te învățăm cum să-ți faci o strategie care îți va arăta CÂT și CUM e nevoie să muncești pentru a avea câte concedii dorești, în timp ce câștigi câți bani vrei.

  • Dacă îți faci bine treaba înainte de vacanțe, când te întorci, poți avea ÎNCASĂRI venite din tranzacționarea proprietăților din portofoliul tău, vândute de către colegii tăi.

    Vei putea face bani în timp ce te relaxezi și, în cel mai bun caz, îți vei RECUPERA suma pe care ai investit-o în concediu și vei face chiar și PROFIT.

    Astfel, nu vei fi asemenea unui angajat LIMITAT, care la final de concediu rămâne fără bani.

  • Vei face parte dintr-o echipă tânără, dinamică, de succes, desfășurându-ți activitatea într-un mediu plăcut, în care vei fi sprijinit continuu pentru a ajunge, într-un timp relativ scurt, SPECIALIST în domeniul imobiliar!

  • Dacă ai nevoie de sprijin cu traduceri, avem colegi care vorbesc engleză, franceză și italiană.

  • Primești laptop, acces la internet, telefon, abonament pentru mobil și acces la un aparat foto și la un aparat video, ambele PROFESIONALE.

    În plus, poți lista la birou orice fel de documente sau contracte ai nevoie. Cafeaua și TOATE consumabilele sunt plătite de noi, iar asta va fi valabil mereu. :)

  • Pregătirea ta costă anual minim 5.000 de RON, costuri pe care le acoperim NOI, ÎN TOTALITATE!

  • Deoarece firma plătește TOATE consumabilele pe care le folosești și cheltuielile sediului în care lucrezi, faci LUNAR o ECONOMIE de aproximativ 2.000 de RON!

  • Vei primi training și SUPORT COMPLET pe partea tehnologică!

    O să înveți cum să folosești baza de date, cum să introduci clienți în sistem și cum să faci poze și filmări profesionale, care să scoată în evidență în mod pozitiv proprietățile pe care le vei avea în portofoliu.

  • Ești întâmpinat și tratat CA UN OASPETE de către furnizorii noștri, deoarece am construit relații profesionale strânse și colaborăm doar cu oameni de calitate, la fel ca noi.

  • Vei avea acces la zone liniștite din cadrul sediului nostru, în care poți purta discuții private cu clienții. Fie că e vorba de conversații unu la unu sau cu mai multe persoane simultan, noi avem spații frumos amenajate în care puteți vorbi în tihnă.

  • Succesele și munca îți vor fi constant RECUNOSCUTE și APRECIATE, pentru că meriți!

  • Poți câștiga lunar între 500 și 10.000 de euro (sau mai mult), iar la peste 8.000 de euro încasați comisionul e de 50%!

    Suma pe care o vei câștiga depinde ÎN TOTALITATE de competențele pe care le ai, de perseverența pe care o investești în munca ta și de răbdarea de care dai dovadă atunci când lucrurile PAR să nu funcționeze.

    Oricum, dacă ești harnic poți face bani frumoși încă din prima lună.

  • Pe măsură ce trece timpul, poți avansa tot mai mult, mai repede și mai ușor.

  • Experiența ne-a arătat că de obicei primele 3 luni sunt mai provocatoare pentru un broker, dar după aceea totul devine MAI UȘOR, pentru că lucrează în avans pentru proprietățile din trecut. Astfel, poate începe luna cu încasări, ca urmare a muncii din trecut.

  • În timp, dacă devii foarte bun poți trece la nivelul următor, cumpărând o FRANCIZĂ de-a noastră. Astfel, vei avea un punct de lucru care îți poate aduce constant venituri, chiar dacă tu te implici puțin în afacere.

  • Avem concursuri anuale în care poți câștiga premii în valoare de până la 5.000 de RON.

  • Ai acces la 2 team building-uri intense pe an, în care cazarea și masa sunt incluse.

    Acestea te vor sprijini să devii un broker mai bun din toate punctele de vedere, să descoperi metode și strategii care te pot ajuta să câștigi mai mulți bani și să-ți faci meseria mai bine.

    În plus, team building-urile sunt o sursă puternică de motivație care îți vor reîncărca bateriile și te vor umple de încredere.

  • Avem evaluări lunare și teste cu ajutorul cărora îți poți VERIFICA abilitățile pe care le dezvolți și poți să vezi concret ce ai de îmbunătățit pentru a-ți face treaba mai bine și mai repede.

  • Compania e condusă de LIDERI cu MULTĂ experiență în domeniu, care au fost brokeri de TOP, iar acest lucru te poate ajuta și pe tine să atingi un nivel la care acum doar visezi.

  • În fiecare iarnă îți oferim 2 săptămâni de vacanță, iar când sunt sărbători religioase primești liber.

În culisele echipei de Impakt

Ce criterii e nevoie să îndeplinești dacă vrei să te alături echipei Impakt Imobiliare?

  • E important să fii PROACTIV și să vezi OPORTUNITATEA ASCUNSĂ în fiecare proprietate și situație provocatoare. Ne dorim să cauți constant soluții și să întrebi ce nu știi, în loc să spui din prima: „Nu se poate”.

  • Ești RESPECTUOS față de tine însuți, față de munca ta și față de oamenii cu care interacționezi (clienți, furnizori, colegi etc).

  • Ești foarte ATENT la detalii, te străduiești să faci TOTUL cât mai bine și ești dornic să te dezvolți continuu pe toate planurile.

  • Ești ÎNSETAT de cunoaștere și mereu CURIOS. Pui multe întrebări și vrei să cunoști lucrurile cât mai bine. Acestea sunt plusuri care te vor transforma într-un PROFESIONIST bine plătit, care are IMPACT.

  • Comunici ușor, ai o gândire logică și strategică + o atitudine pozitivă și echilibrată.

  • IDENTIFICI și SIMȚI nevoile clienților, dorindu-ți să le îndeplinești ca și cum ar fi ale tale.

  • Vrei să-ți dezvolți o carieră STABILĂ și ai RĂBDAREA necesară să faci asta.

  • Ești dispus să investești constant timp și energie în dezvoltarea ta.

  • Ești mereu prezentabil, îngrijit, manierat și te exprimi corect și coerent.

  • Ai o integritate și o etică DE NECLINTIT, indiferent de situațiile sau persoanele care îți ies în cale.

  • Ar fi bine să stăpânești limba engleză, însă nu e obligatoriu.

  • Dacă știi germană sau maghiară vom redirecționa clienții care vorbesc aceste limbi către tine, deoarece deocamdată avem în echipă doar vorbitori de engleză, franceză și italiană.

  • Nu e necesar să ai experiență, însă ea constituie un AVANTAJ.

  • Nu e nevoie să ai studii superioare, însă acestea sunt un PLUS.

Ce responsabilități o să ai ca broker

  • Vei VIZIONA proprietățile noi, după care vei încheia cu proprietarii un contract de colaborare, pe care îl vei introduce în baza noastră de date;

  • Vei PROMOVA pe site-urile de specialitate și de social media minim 10 proprietăți/zi, 5 zile/săptămână. Vei avea ocazia să-ți faci proprietățile VIZIBILE și la evenimentele în cadrul cărora vei face networking sau în rețeaua ta de cunoscuți;

  • Vei ieși PE TEREN cu clienți noi sau cu potențiali clienți care vor să închirieze sau să cumpere o proprietate. Va fi necesar să faci 3 vizionări/zi și să adaugi în portofoliul tău 1 client/zi. În medie, 30% din activitatea ta va fi la birou și 70% pe teren;

  • Te vei asigura că informațiile pe care le ai sunt ACTUALIZATE constant.Va fi nevoie să știi dacă proprietarii au de făcut modificări sau completări legate de imobile sau de prețul acestora.

    E important să COMUNICI și cu potențialii clienți, pentru a afla dacă și-au schimbat bugetul sau criteriile de selecție ale proprietăților pe care le caută.

    Pe deasupra, e esențial să-ți INFORMEZI colegii legat de schimbările care apar, pentru ca aceștia să poată oferi mai departe informații VALIDE;

  • Vei îndosaria, prelucra și preda documentele aferente proprietăților cu care lucrezi;

  • Vei PARTICIPA la training-urile noastre lunare, la ședințele săptămânale și la sesiunile de brainstorming;

  • Îți vei ÎNSOȚI clienții la biroul notarial și vei ÎNTOCMI contractele de vânzare cumpărare;

  • Dacă întâmpini greutăți, vei căuta SOLUȚII eficiente care să fie benefice pentru toate părțile implicate într-o tranzacție și pe care să le implementezi în cel mai scurt timp;

  • Te vei ASIGURA că actele necesare pentru tranzacții vor fi GATA atunci când ți-ai asumat față de clienți că vor fi finalizate;

  • Vei INFORMA clienții, prezentându-le informații corecte care îi vor ajuta să ia o decizie bună, pe termen lung;

    De asemenea, vei MENȚINE cu aceștia o RELAȚIE profesională de CALITATE, căutând mereu metode cu ajutorul cărora să le identifici și le îndeplinești nevoile în materie de imobiliare.

VREAU SĂ DEVIN BROKER!

Ce pierzi dacă nu devii un broker de Impakt

  • Vei continua să crezi în ILUZIA siguranței pe care ți-o dă viața de angajat. Dar dacă jobul și viitorul tău depind de strategia unor persoane care pot închide chiar azi firma la care ai muncit ani de zile, cât de multă siguranță ai DE FAPT?

  • Dacă nu investești timp și energie în abilitățile tale care îți conferă o siguranță REALĂ, vei rămâne la mila angajatorilor care te vor putea concedia ORICÂND, chiar dacă ai fost loial firmei, integru și ai făcut ore suplimentare;

  • Poate nu vei ști niciodată că această siguranță iluzorie e doar un PRAG mental pe care, dacă îl depășești, va fi foarte ușor să faci bani;

  • Vei continua să stai în medii TOXICE care, chiar dacă simți nemulțumire și frustrare, îți distrug mult sănătatea FIZICĂ, EMOȚIONALĂ și PSIHICĂ;

  • Vei avea în continuare o mentalitate autodistructivă, concentrându-te des pe ce NU ar putea funcționa, iar astfel te vei programa să eșuezi, chiar dacă tu muncești mult, ești o persoană super și ești corect din toate punctele de vedere;

  • Vei continua să crezi că în România se câștigă puțin și că doar în străinătate se pot face bani frumoși, lucrând sute de ore lunar în condiții grele, uneori INUMANE. Pentru a munci în alte țări, vei renunța poate la concedii, odihnă și distracție, iar relațiile cu prietenii și cu cei dragi se vor răci mult;

  • Te vei chinui să faci bani pentru că NU ai acces la notorietatea unui brand care are o reputație foarte bună și inspiră încredere chiar și celor mai pretențioase, sceptice și precaute companii și persoane.

  • Dacă ești broker și lucrezi în mediul nepotrivit, fără o structură clară...

  • Vei continua să muncești fără să fii apreciat și, mai devreme sau mai târziu, te vei descuraja și vei fi copleșit de o cultură organizațională TOXICĂ;

  • NU vei fi pregătit eficient și din această cauză NU vei obține rezultatele pe care ți le dorești; în loc să fii liber, vei ajunge sclavul unor sisteme disfuncționale care îți încetinesc sau chiar stopează progresul;

  • Nu vei avea instrumente de lucru performante, iar asta îți va limita MULT evoluția și te va face să pierzi timp și energie;

  • NU vei fi încurajat de către colegi, în schimb vei fi INVIDIAT și JUDECAT și, astfel, munca ta va deveni neplăcută;

  • Vei avea un management al timpului INEFICIENT și, astfel, vei pierde multă energie și bani, fără să obții rezultate notabile. În plus, haosul îți va crea mult STRES care va face din imobiliare o povară grea. Fără organizare, NU vei face performanță!

  • Nu vei avea o viziune și scopuri care să te motiveze să perseverezi chiar și atunci când e greu, iar asta îți va mări șansele de eșec. În plus, NU vei avea satisfacția care vine la pachet cu atingerea scopurilor pe care ți le-ai propus;

  • NU vei avea un sistem de verificare a competențelor care să te ajute să vezi săptămânal, lunar și anual dacă ai evoluat;

    Neștiind dacă progresezi sau ce ai de îmbunătățit la tine, NU ai cum să ajungi la libertatea și independența pe care ți le dorești.

Din fericire, în echipa noastră vei primi SPRIJIN constant și vei face parte dintr-o atmosferă PRIETENOASĂ și RELAXANTĂ. Noi glumim și vedem părțile pozitive ale problemelor pe care le întâmpinăm.

În plus, cel puțin un coleg broker a întâmpinat provocările prin care vei trece și tu și poate empatiza cu tine.

Când vezi că NU ești singurul cu probleme, parcă greutățile NU mai par atât de mari cum tind să fie în mintea ta.

VREAU SĂ DEVIN BROKER!

Să recapitulăm: ce câștigi dacă ni te alături și ce pierzi sau riști dacă nu o faci?

  • Primești traininguri DE SPECIALITATE de vânzări, psihologie, inițiere, perfecționare și specializare în domeniul imobiliar, evaluare a imobilelor, comunicare, leadership și informații valoroase din domeniul juridic.

    Vei învăța trucuri din INTELIGENȚA EMOȚIONALĂ, networking, managementul relației cu clienții, managementul timpului, improvizație & dicție.

    Ți se vor dezvălui lunar SECRETE, SCURTĂTURI și STRATEGII eficiente de la experți de TOP.

  • Vei avea un mentor care te va sprijini pas cu pas, încă de la început, primind astfel informații și soluții de la cineva care a DEPĂȘIT multe provocări.

  • Vei face parte dintr-o echipă de oameni serioși, pasionați, proactivi și integri, care TE VOR SUSȚINE atunci când ai nevoie de sprijin și care se vor bucura împreună cu tine de reușitele pe care le ai.

  • Încă de la început primești 30% din FIECARE comision pe care îl obții, cu ZERO investiție inițială!

  • Vei avea acces la un CRM (Customer Relationship Management) performant care centralizează toate informațiile legate de foștii, actualii și potențialii clienți, economisind astfel mult timp și energie.

  • Îți punem la dispoziție TOATE contractele și actele necesare pentru a face o tranzacție legală și sigură din toate punctele de vedere.

  • Vei învăța constant lucruri noi și vei interacționa cu oameni din toate ariile sociale, devenind astfel un broker foarte informat (deci EFICIENT) și FLEXIBIL din punct de vedere social.

    Aceste lucruri te vor ajuta să ai rata de conversie tot mai mare și, astfel, să faci mai mulți bani, investind același sau chiar MAI PUȚIN efort în munca ta!

  • Poți să-ți faci TU programul în funcție de nevoile, urgențele și dorințele pe care le ai, atâta timp cât îți respecți angajamentele luate față de echipă, de firmă și de clienți.

  • Îți câștigi venitul în funcție de performanță, iar acesta NU are un plafon, adică poate crește ORICÂT, dacă muncești suficient.

  • Primești laptop, telefon, abonament pentru mobil, acces la internet, la un aparat foto și la un aparat video, ambele PROFESIONALE.

    În plus, poți lista la birou orice fel de documente sau contracte ai nevoie.

    Cafeaua și TOATE consumabilele sunt plătite de noi, iar asta va fi valabil mereu.

  • Vei primi training și SUPORT COMPLET pe partea tehnologică!

    O să înveți cum să folosești baza de date, cum să introduci clienți în sistem și cum să faci poze și filmări PROFESIONALE care să scoată în evidență în mod POZITIV proprietățile pe care le vei avea în portofoliu.

  • În fiecare iarnă, îți oferim 2 săptămâni de VACANȚĂ, iar, când sunt sărbători religioase, primești LIBER.

  • Ai acces la 2 team building-uri intense pe an, în care cazarea și masa sunt incluse. Acestea te vor sprijini să devii un broker mai bun din toate punctele de vedere, să descoperi metode și strategii care te pot ajuta să câștigi mai mulți bani.

  • Dacă ești competent, dar nu ni te alături, riști să fii pradă ILUZIEI siguranței de a fi angajat și vei continua să rămâi în medii TOXICE, care îți vor DISTRUGE sănătatea fizică, psihică și emoțională.

    În plus, relațiile tale vor suferi și vei ajunge să eșuezi tot mai mult, în lipsa unor structuri și a unui mediu care să te ajute să crești constant.

Ne bucurăm să știm că POȚI renunța la compromisuri, dacă ești dispus să muncești, perseverezi și ai răbdare. Impakt Imobiliare VREA să reușești!

Ți-am pregătit un loc de muncă structurat, în care vei fi ghidat pas cu pas către independență financiară și libertate pe toate planurile.